Frequently Asked Questions.
01. Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door deze stappen te volgen:
- Log in op jouw account
- Zoek de gewenste producten via het menu bovenaan onze website of via de zoekbalk
- Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje
- Ga naar je winkelwagen en bekijk de productlijst.
- U kunt de hoeveelheid van elk product hier wijzigen
- Ga naar afrekenen en betalen
- Selecteer het adres en de gewenste betalingsoptie
- Volledige betaling, bestelling wordt klaargemaakt voor verzending
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit de volgende diensten:
iDeal, PayPal, Bancontact, Kredietkaarten, Apple Pay, Belfius, Sofort
02. Producten
Wat is een bijpassend matras?
De matrassen die wij leveren komen in 2 vormen, de pocket-vering en koudschuim.
90×200 en 120×200 zijn koudschuim matrassen van 18 cm dikte, zij hebben een medium resistance.
De 140×200 en 160×200 zijn pocketvering matrassen, met 18 cm dikte voor de 140×200 en 20 cm dikte voor de 160×200. Ook deze matrassen hebben een medium resistance.
De matrassen zijn CE gekeurd en beschikken over een garantie van 2 jaar.
Welke kleuren zijn beschikbaar?
Wij hebben 4 standaard kleuren waar onze bedkasten in verkrijgbaar zijn. De prijzen verschillen en kunt u inzien bij de productopties.
Kan ik een bed bestellen in een andere kleur?
Ja dat is mogelijk, in principe is elke kleur naar uw wens beschikbaar, er zit dan wel een andere prijs op. Mocht u een bed in een andere kleur willen bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe moeilijk is het monteren?
De moeilijkheidsgraad voor de montage wordt becijferd met een 7/10. Een duidelijk instructieboekje wordt meegeleverd.
Hoelang gaat het bed mee als je hem dagelijks gebruikt?
Onze bedden zijn ervoor bestemd om dagelijks gebruikt te worden. Bij de juiste installatie en degelijk gebruik ervan is de verwachting dat het bed tot 10 jaar mee gaat.
Wat voor type matrassen leveren jullie?
De matrassen die u kunt bijbestellen zijn gloednieuwe pocketvering matrassen van goede kwaliteit.
Waar worden de bedden gemaakt?
De bedden worden door ons geproduceerd in Polen en houden zich volledig aan de EU compliance.
Zijn de zijkastjes van de ”Set” modellen apart te bestellen?
Ja, neem daarvoor contact op met onze klantenservice.
03. Verzending en bezorging
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelgegevens. Wij zullen de zending volgen en u zo snel mogelijk voorzien van een update of correcte oplossing.
Er ontbreekt een artikel in mijn levering. Zal ik het nog krijgen?
Neem contact op met onze klantenservice als je een onvolledige bestelling hebt ontvangen. Wij zullen de bestelling controleren en u zo spoedig mogelijk van een passende oplossing voorzien.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als je op een werkdag (ma t/m vr) voor 18:00 uur je bestelling plaatst, verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. Bestellingen die na 18:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Producten die niet op voorraad zijn, worden verzonden zodra ze zijn ontvangen en getest in ons magazijn. Let op: vanwege het coronavirus kunnen levertijden afwijken.
Wat houdt montage aan huis in?
Montage aan huis begint bij een afspraak, waarbij de bezorging en de montage plaatsvinden. De montage duur is gemiddeld tussen 3-6 uur, afhankelijk van het model en de werkomstandigheden.
Wij zullen de volgende taken op ons nemen tijdens de montage:
- Het naar binnen brengen van de dozen naar de juiste ruimte.
- Het opmeten van de kamer.
- In overleg de juiste plaats voor het bed kiezen.
- Het bed monteren.
- Het vastzetten en veiligstellen van het bed aan de muur.
- Afstellen van het bed.
- Detailverwerking.
- Veiligheidscheck.
- Het inzetten van matras.
- Het opruimen van restafval.
- Presentatie, tips & tricks en het beantwoorden van uw vragen.
Let op!
Voor een correcte montage zijn er een aantal dingen van belang.
- Bij meer dan 2 verdiepingen zonder lift, zal er een toeslag in rekening gebracht worden.
- Bij uitzonderlijke situaties waarbij het bed niet via de trappenhal naar binnen gebracht kan worden, kunnen wij tegen betaling een lift verzorgen.
- Minimale werkruimte 8m².
- Voor een verticaal model is een plafondhoogte van 230 cm vereist.
- Een solide muur moet beschikbaar zijn, om het bed eraan vast te zetten.
- Werk eventuele bedrading weg.
- Mits u het bed strak tegen de muur aan wilt, zorg ervoor dat de plinten weggehaald zijn. Dit heeft verder geen functionele waarde.
- Mocht u leidingen in de muur hebben, laat dit vroegtijdig weten.
Hoe snel kan het bed geleverd worden?
Als het product op voorraad is, is de levertijd maximaal 3 dagen. Is het product niet op voorraad dan duurt het maximaal 2 weken.
Hoe ontvang ik mijn bestelling?
De bestelling wordt bezorgd in vorm van losse onderdelen die door middel van een instructie samengesteld moeten worden.
04. Garanties & Retourneren
Is er een garantie?
Absoluut, op onze producten geven wij een standaard 24-maanden garantie mee.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestellingen volgen via ‘Mijn Account – Bestellingen’.
Ik opende mijn pakket en haalde de verzegeling eraf. Kan ik nog retourneren?
Nee, producten die om hygiënische redenen van een verzegeling zijn voorzien, mogen, indien de koper de verzegeling heeft verbroken, niet worden geretourneerd.
Een geopende doos wordt dan ook niet geaccepteerd door de bezorger.
Uit welke terugbetalingsopties kan ik kiezen?
Het is standaardprocedure dat de vergoeding in de vorm van een creditnota wordt betaald. In sommige specifieke situaties zijn er meer opties beschikbaar. Je vindt alle terugbetalingsvoorwaarden op onze pagina Bestellen & Retourneren. U kunt de gewenste terugbetalingsoptie bespreken door contact op te nemen met uw persoonlijke contactpersoon.